Naast het bezorgen van goederen is Reviva ook zeer bedreven in het leveren van IT diensten zoals integratie en workflow systemen. Systemen sluiten standaard niet altijd goed op elkaar aan. Je moet inloggen op verschillende sites om bestellingen te plaatsen. Of verschillende nummers bellen om service te krijgen. Dit kan soms fouten in de hand werken als alle afzonderlijke systemen niet goed worden gekoppeld.
Reviva maakt van de meest gecompliceerde legacy een gestroomlijnde customer journey door alle onderdelen hiervan te koppelen in 1 enkel systeem waarin je overzicht en controle hebt over alle onderdelen van de klantreis. Snel te implementeren en zonder torenhoge investeringen.
Front-ends zijn snel en flexibel te koppelen en een uniforme winkelomgeving is snel gerealiseerd. Zowel online sales, fysieke retail kanalen en service kanalen worden vanuit ons systeem bediend. We koppelen alle bestaande systemen en creëren een uniforme klantervaring. Klanten kunnen de winkelomgeving zelfs aanpassen naar hun eigen wensen.
Content kan flexibel verrijkt worden uit diverse bronnen en vervolgens kunnen we deze data ook eenvoudig extern beschikbaar stellen aan andere systemen. Dat scheelt in de beheerkosten.
Als laatste werkt ons systeem ook als back-up. Hiermee borgen we de continuïteit van de klantervaring, als onderliggende systemen storing hebben. Zo blijft de klantervaring altijd werken wat er ook gebeurd.
Gestroomlijnde klantreis voor elke legacy
Alle kanalen gekoppeld in 1 systeem
Content is flexibel te verrijken
Data eenvoudig beschikbaar te stellen aan andere systemen
Back-up wanneer andere systemen wegvallen