Always on 2018-09-04T07:51:46+00:00

ALWAYS ON

WIJ ONTZORGEN UW ORGANISATIE IN IEDERE VORM VAN HARDWAREVERSTREKKING EN IN-LIFE SERVICE VOOR UW MEDEWERKERS. MET ALWAYS ON ZORGT LAST-MILE VAN REVIVA VOOR SNELHEID IN HET UITROLLEN VAN ASSETS EN MAAKT KOSTEN VOORSPELBAAR.

DE NIEUWE MANIER VAN ASSET VERSTREKKING EN ASSETBEHEER VOOR UW ONDERNEMING

  • Totale ontzorging voor bulk asset verstrekking in organisaties.

  • Vervanging of SWAP service bij storingen.
  • Self-Service Portal in brandstyle.
  • Levering 7 dagen per week op dag, tijd en locatie naar keuze.
  • Registratie van de (mutatie van) assets en rapportages hierop.
  • Custom branded experience.
NEEM CONTACT OP

DE NIEUWE MANIER VAN ASSET VERSTREKKING EN ASSETBEHEER VOOR UW ONDERNEMING

  • Totale ontzorging voor bulk asset verstrekking in organisaties.

  • Vervanging of SWAP service bij storingen.
  • Self-Service Portal in brandstyle.
  • Levering 7 dagen per week op dag, tijd en locatie naar keuze.
  • Custom branded experience.
NEEM CONTACT OP

Met de Self-Service Portal kan iedere medewerker de juiste assets kiezen, aanvragen en laten ruilen.

  • Persoonlijke, beveiligde login per medewerker.

  • 24/7 assets aanvragen.

  • Direct levermoment en leverplaats kiezen.

  • Levering op iedere kantoorlocatie in Nederland.

  • Met een simpele autorisatie kan de aanvraag goedgekeurd worden door bijvoorbeeld een leidinggevende of facility-manager.

  • De medewerker kan iedere dag kiezen voor de bezorging, inclusief het weekeinde, op ieder adres in Nederland (uitgezonderd de Waddeneilanden) en de bezorgtijd, waaronder de mogelijkheid om te bezorgen in de avond.

  • Van iedere aanvraag die voor middernacht is gedaan, worden de de assets de volgende dag op de gekozen tijd, op de gekozen plaats, geleverd.

  • Eenvoudig  afhandelen van schademeldingen via de Portal.

Met de Self-Service Portal kan iedere medewerker de juiste assets kiezen, aanvragen en laten ruilen.

  • Aanvragen voor hardware worden altijd uitgevoerd conform de asset policy zoals die binnen uw bedrijf gevoerd wordt.

  • We matchen vooraf de functies met de asset policy. De medewerker krijgt alleen de assets te zien die bij de functie horen volgens de policy.

  • Met een simpele autorisatie wordt de aanvraag goedgekeurd in de Self-Service Portal.

  • De medewerker kan iedere dag kiezen voor de bezorging, inclusief het weekeinde, op ieder adres in Nederland (uitgezonderd de Waddeneilanden) en de bezorgtijd, waaronder de mogelijkheid om te bezorgen in de avond.

  • Assets zijn uniek geïdentificeerd.

  • Schademeldingen kunnen eenvoudig beheerd en gevolgd worden in het systeem.

  • Registratie van de (mutatie van) assets en rapportages hierop.

EMPLOYER BRANDING

  • Branded mobiele afhaalbalie(s) inclusief personeel op iedere gewenste kantoorlocatie voor bulk verstrekking van assets.

  • Alle communicatie custom branded in uw tone of voice en huisstijl.
  • Custom branded verpakkingsmateriaal, bijvoorbeeld welkomstpakket voor nieuwe medewerkers.
  • Self-Service Portal in uw brandstyle.

EMPLOYER BRANDING

  • Branded mobiele afhaalbalie(s) inclusief personeel op iedere gewenste kantoorlocatie voor bulk verstrekking van assets.

  • Alle communicatie custom branded in uw tone of voice en huisstijl.
  • Custom branded verpakkingsmateriaal, bijvoorbeeld welkomstpakket voor nieuwe medewerkers.
  • Self-Service Portal in uw brandstyle.

ONLINE SELFSERVICE PORTAL

  • Online beheer van de assets per medewerker.

  • Businessruling per functiecategorie en autorisatie.

  • Medewerkers kunnen zelfstandig assets aanvragen conform business rules.

  • Branding in stijl van de klant.

  • Benaderbaar via API.

GET STARTED

BULK ASSET ENROLLMENT
  • Organisatie van de enrollment, verzorgen branded communicatie, en maken afspraak via Online portal.

  • Omruilen of verstrekken assets (simultane uitrol) in grote aantallen in beperkte tijd op bedrijfslocaties naar keuze in NL of bij medewerker of klant thuis.

  • Bulk, maar met individuele leverafspraak per medewerker.

  • Registreren van assets bij uitgave en/of inname.

ALWAYS ON

DAGELIJKS ONTZORGEN
  • Next day: In/uit dienst service: Verstrekken/ophalen assets aan/bij individuele medewerker.

  • Omruilen defecte hardware.

  • Individuele leverafspraak.

  • Iedere gewenste locatie (kantoor, thuis, bij de klant).

  • 7 dagen per week levering door heel NL (uitgezonderd waddeneilanden). Ook ‘s avonds.

  • Registreren van de asset bij inname.

SPOED SERVICE

ALWAYS ON UPTIME
  • Omruilen (defecte) assets.

  • Voor 14 uur aangemeld, dezelfde dag omgeruild.

  • Individuele leverafspraak.

  • Iedere gewenste locatie (kantoor, thuis, bij de klant). Ook ‘s avonds.

  • 7 dagen per week.

  • Registreren van de asset.

EXTRA OPTIES
  • Pre Installeren van accessoires (bv. Screenprotectors/beschermhoes).

  • Warehousing inclusief inslagregistratie, opslag, picken/packen.

  • Gepersonaliseerde informatievideo over correct gebruik van beschikbaar gestelde assets en company policies.

  • Uitgiftepunt gebrand in stijl van de klant.

EXTRA OPTIES
  • Pre Installeren van accessoires (bv. Screenprotectors/beschermhoes).

  • Warehousing inclusief inslagregistratie, opslag, picken/packen.

  • Gepersonaliseerde informatievideo over correct gebruik van beschikbaar gestelde assets en company policies.

  • Uitgiftepunt gebrand in stijl van de klant.

EXTRA OPTIES
  • Pre Installeren van accessoires (bv. Screenprotectors/beschermhoes).

  • Warehousing inclusief inslagregistratie, opslag, picken/packen.

  • Gepersonaliseerde informatievideo over correct gebruik van beschikbaar gestelde assets en company policies.

  • Uitgiftepunt gebrand in stijl van de klant.

GET STARTED

BULK ASSET ENROLLMENT
  • Organisatie van de enrollment, verzorgen branded communicatie, en maken afspraak via Online portal.

  • Omruilen of verstrekken assets (simultane uitrol) in grote aantallen in beperkte tijd op bedrijfslocaties naar keuze in NL of bij medewerker of klant thuis.

  • Bulk, maar met individuele leverafspraak per medewerker.
  • Registreren van assets bij uitgave en/of inname.
EXTRA OPTIES
  • Pre Installeren van accessoires (bv. Screenprotectors/beschermhoes).

  • Warehousing inclusief inslagregistratie, opslag, picken/packen.

  • Gepersonaliseerde informatievideo over correct gebruik van beschikbaar gestelde assets en company policies.

  • Uitgiftepunt gebrand in stijl van de klant.

ALWAYS ON

DAGELIJKS ONTZORGEN
  • Next day: In/uit dienst service: Verstrekken/ophalen assets aan/bij individuele medewerker.
  • Omruilen defecte hardware.
  • Individuele leverafspraak.

  • Iedere gewenste locatie (kantoor, thuis, bij de klant).

  • 7 dagen per week levering door heel NL (uitgezonderd waddeneilanden). Ook ‘s avonds.

  • Registreren van de asset bij inname.

EXTRA OPTIES
  • Pre Installeren van accessoires (bv. Screenprotectors/beschermhoes).

  • Warehousing inclusief inslagregistratie, opslag, picken/packen.

  • Gepersonaliseerde informatievideo over correct gebruik van beschikbaar gestelde assets en company policies.

  • Uitgiftepunt gebrand in stijl van de klant.

SPOED SERVICE

ALWAYS ON UPTIME
  • Omruilen (defecte) assets.

  • Voor 14 uur aangemeld, dezelfde dag omgeruild.

  • Individuele leverafspraak.

  • Iedere gewenste locatie (kantoor, thuis, bij de klant). Ook ‘s avonds.

  • 7 dagen per week.

  • Registreren van de asset.

EXTRA OPTIES
  • Pre Installeren van accessoires (bv. Screenprotectors/beschermhoes).

  • Warehousing inclusief inslagregistratie, opslag, picken/packen.

  • Gepersonaliseerde informatievideo over correct gebruik van beschikbaar gestelde assets en company policies.

  • Uitgiftepunt gebrand in stijl van de klant.

OOK ALWAYS ON? NEEM VANDAAG NOG CONTACT MET ONS OP!

NEEM CONTACT OP

UITLEVERBALIE IN MERKSTIJL

Voor het snel voorzien van grote hoeveelheden medewerkers van nieuwe assets bieden we de mogelijkheden dit op kantoorlocaties door heel Nederland uit te voeren. Medewerkers kunnen dan in de Self-Service portal kiezen voor het afhalen op een kantoorlocatie naar keuze, op een tijd naar keuze. Aan een custom branded servicebalie ontvangen wij uw medewerkers bij u op kantoor met de uitstraling van uw merk.

WIJ ZIJN AVG PROOF

U wilt de zekerheid dat er zorgvuldig met de gegevens van uw medewerkers wordt omgegaan. Reviva is sinds 2012 ISO 27001 gecertificeerd. Deze norm zorgt ervoor dat wij als organisatie voldoende organisatorische- en technische maatregelen nemen afgestemd op de risico’s binnen informatiebeveiliging. Denk aan gegevens zoals persoonsgegevens in IT-systemen, papieren documenten en de (digitale) communicatie met andere systemen of organisaties. Het ISO 27001 certificaat is onmisbaar om aan de AVG eisen te kunnen voldoen. Daarnaast zijn wij sinds 2007 ISO 9001 gecertificeerd. We kijken continu naar hoe we onze dienstverlening kunnen verbeteren om de klant zo tevreden mogelijk te stellen. Hierbij identificeren we risico’s en kansen en richten we onze processen zo efficiënt mogelijk in, rekening houdend met relevante wet- en regelgeving.

REVIVA IS NEN-EN-ISO GECERTIFICEERD

Voor de gerealiseerde CO2 reductie zijn de Lean and Green award en de Lean and Green star aan Reviva toegekend. Alle Reviva leveringen worden vanzelfsprekend paperless uitgevoerd. Zo dragen wij bij aan een schone wereld.

REVIVA
DE ULTIEME KLANTREISLEVERANCIER.

VERRAS JE KLANT