BEZORGING VAN BOODSCHAPPEN
Zo biedt Reviva haar klanten optimale service in de last mile delivery van boodschappen:
99% succes-rate inclusief de tweede leverpoging
Passieve koeling
Passieve koeling en temperatuur onder de 7°C
Vriestransport en temperatuur onder de -4°C
Producten op de perfecte temperatuur voor een tijdsduur van 36 uur, 48 uur of langer
Ruime ervaring bij het leveren van klanten met abonnementsvormen
Producten komen in optimale conditie bij de klant aan
Garantie op het naleven van Nix18 in de last mile
Levering op 7 dagen per week in comfortabele aflevertijdvakken, ook in de avond
Emballage systeem ondersteuning
De klantreis als vertrekpunt bij de benadering van jouw klant
Tevreden klanten die aangenaam worden verrast
Onze koeriers bellen de klant voor aankomst van levering voor een zo hoog mogelijke conversie
WETEN WAT REVIVA VOOR JOU KAN BETEKENEN?
We nemen graag contact met je op voor een kennismaking of meer informatie!
Levensmiddelen en boodschappen bezorgen vraagt om extra zorg. In de eerste plaats met comfortabele leverblokken waaruit de klant kan kiezen, 7 dagen per week om levensmiddelen en verse producten te bezorgen. Onze klanten waarderen het persoonlijke contact. Zo belt onze koerier voor de levering en sturen we een SMS met de exacte aankomsttijd. Zo kan de klant altijd zelf de boodschappen in ontvangst nemen.
Het leveren van verse of ingevroren producten betekent dat de temperatuur op het moment van bezorgen onder de 7°C of -4°C moet zijn. Reviva gebruikt passieve koeling die in ieder leverproces gebruikt kan worden. 36 uur, 48 uur of langer worden de producten op de juiste temperatuur gehouden zodat producten in optimale conditie bij klanten aankomen.
Reviva levert toegevoegde waarde diensten aan de deur of in het proces voor vrijwel alle vers branches. Reviva kan de boodschappen in speciale herbruikbare verpakkingen vervoeren waardoor de boodschappen niet beschadigd raken tijdens de rit en je verpakkingsarm kunt leveren. Heb je een emballage systeem, moeten we een leeftijdscheck aan de deur doen, is er extra service gewenst zoals het veranderen van de aflever locatie of het moment, of heb je producten die met veel zorg vervoerd moeten worden, Reviva regelt het. Altijd, ook in de drukste periodes van het jaar.