Diensten module || Chatbot 2018-02-21T08:05:17+00:00

CHATBOT

CHATBOT

WAAROM EEN CHATBOT INZETTEN?

2018 wordt het jaar van de Chatbots. Niet alleen grote organisaties maar ook de MKB gaan aan de slag met deze interessante technologie. Dus, heb jij al nagedacht over de voordelen van het inzetten van een Chatbot? Bijvoorbeeld als ondersteuning in de customer journey van jouw bestelproces? Of als procesondersteuning voor op een medewerkers portaal?

Door het inzetten van een chatbot is jouw organisatie 24/7 bereikbaar en bespaar je direct op de kosten omdat je minder capaciteit hoeft in te zetten. Daarnaast kunnen medewerkers zich beter focussen op belangrijke zaken en worden klanten veel beter geholpen. Chatbots verbeteren de klanttevredenheid, de tevredenheid van medewerkers én besparen op de kosten door een verhoogde efficiëntie.

NET ALS EEN ECHTE MEDEWERKER

Een Chatbot is geen echte medewerker, maar een applicatie die alle vragen van klanten kan beantwoorden.
Dit kunnen allerlei vragen zijn zoals:

  • Hoe laat wordt mijn bestelling geleverd?

  • Hoe herken ik de koerier?

  • Wanneer moet ik mijn factuur betalen?

  • Hoe moet ik mijn zakelijke afspraak wijzigen?

VOOR IEDERE GEWENSTE KLANTOMGEVING

De Chatbot van Reviva is aan te passen voor ieder gewenste situatie en huisstijl. Bovendien is hij zelflerend waardoor deze naar mate het gebruik steeds slimmer wordt en zelfs op den duur sneller en meer antwoorden kan geven dan een gemiddelde servicemedewerker. En al die kennis wordt centraal opgeslagen binnen jouw organisatie! Dus met een Chatbot investeer je goed op lange termijn.

Wil je meer weten? Neem dan contact met ons op.

NEEM CONTACT OP

REVIVA
DE ULTIEME KLANTREISLEVERANCIER.

VERRAS JE KLANT