Diensten module || Consultancy | Customer journey | Customer mapping 2018-02-16T14:51:30+00:00

CONSULTANCY

Iedere klantreis kent zijn eigen doelstellingen, of het nu gaat om het bereiken van de hoogste transactionele of relationele NPS, het creëren van een perfecte ervaring voor een indirect verkoopkanaal, of het optimaliseren van de klantreis waarin maatwerk voor de zakelijke klant wordt geleverd. Reviva onderzoekt aan de hand van jouw doelstellingen de huidige customer journey, en ontwerpt en implementeert de ultieme customer journey. We houden de focus op de klant, en formuleren met onze innovatieve kijk op klanttevredenheid en techniek nieuwe invalshoeken voor onze opdrachtgevers. We zorgen voor oplossingen in de hele klantreis: van UX design tot logistiek, IT en communicatie.

In de praktijk zien we dat ambitieuze klantreizen tegen de grenzen van bestaande IT mogelijkheden aanlopen. Juist daar waar technische uitdagingen de klantreis kruisen roepen onze opdrachtgevers de hulp van Reviva in. In de praktijk staat het realiseren van de ultieme customer journey onder druk van bestaande (legacy) systemen (zoals ERP systemen, PIM-systemen, WMS, billing systemen etc.).

Met ons uitstekende track-record op het gebied van integraties zorgen we dat de techniek geen bottleneck wordt met het bereiken van de juiste klantreis. We maken een overkoepelende architectuur die de gewenste klantreis ondersteunt, en bouwen ondersteunende en overbruggende software. Of het nu gaat om de integratie van 5 of 50 systemen. De beste klantreis staat voorop, daar is geen excuus meer voor.

Wil je eens met ons van gedachten wisselen hoe we de ultieme klantreis voor jouw organisatie kunnen maken? Neem vandaag nog contact met ons op.

NEEM CONTACT OP

CUSTOMER JOURNEY

De customer journey is misschien wel het belangrijkste onderdeel van de gehele bedrijfsvoering. Het zorgt ervoor dat je klant behouden blijft en deze tijdens ieder touchpoint optimaal bediend wordt. Iedere succesvolle customer journey heeft vier essentiële kenmerken. Een betrouwbaar fundament met een robuust ERP-systeem en sterke beveiliging. Je doet wat je belooft: de klant weet van te voren exact waar hij of zij aan toe is door het gebruik van personalized communications tijdens de customer journey. En de verwachting van de klant overtreffen: fysieke levering in de avond, in het weekend of op iedere plaats die de klant wenst. Resultaat: hoge klanttevredenheid en uitstekende conversie resultaten. Dat is waar een optimale customer journey voor kan zorgen binnen uw organisatie.

Het Fundament; een flexibel ERP systeem dat alle klantwensen aan kan? Reviva zorgt dat je snel kan aansluiten op websites en callcenters. Goed beveiligd tegen kwetsbaarheden met ARMOR IT. Door dit perfecte fundament kunnen wij ervoor zorgen dat de beleving van je klant altijd stabiel en gestructureerd verloopt. Het managen van de klantverwachting. Maak het persoonlijk: creëer betrokkenheid en verhoog je conversie continu met Personal Video, de Online Afspraakmodule en een realtime statusportal. Door de customer journey van Reviva is er structureel een optimale afstemming tussen de verwachtingen van de klant en de werkelijke ervaring tijdens de customer journey. Het overtreffen van de klantverwachting. Verras je klant met een premium aflevering: ’s avonds, in het weekend, op je werk of op de sportschool met de Last-Mile van Reviva. Of digitaal: Met onze Augmented Reality oplossingen zorgen wij dat je jouw klanten op afstand de beste service kunt verlenen.

Waar het allemaal om gaat is klanttevredenheid. Iedere stap tijdens de customer journey zorgt voor een verbetering in de klanttevredenheid én conversie. We meten dagelijks de klanttevredenheid, en blijven dit doorlopend doen na de eerste transactie. Zo weet je altijd hoe je klanten de customer journey beleven en op welk gebied er nog verbeterslagen te maken zijn.

NEEM CONTACT OP

CUSTOMER JOURNEY MAPPING

Klanten hebben steeds meer en via verschillende (digitale) kanalen contact met organisaties. De verwachtingen rondom dat contact zijn enorm gegroeid. Klanten zijn veeleisender geworden, ze verwachten snel en efficiënt geholpen te worden in het kanaal naar hun voorkeur. Deze verandering in klantgedrag creëert voor veel organisaties een uitdaging, zowel voor digitale als niet digitale contactmomenten.

Reviva adviseert en onderzoekt aan de hand van jouw doelstellingen de huidige klantreis. Aan de hand van Customer Journey Mapping brengen wij de huidige klantreis in kaart en nemen wij de gewenste klantreis met je door, wij kijken op welk gebied er direct actie nodig is.  We houden de focus op de klant en formuleren met onze innovatieve kijk op klanttevredenheid en techniek nieuwe invalshoeken voor onze opdrachtgevers. We zorgen voor oplossingen in de gehele klantreis: van UX design tot logistiek, IT en communicatie. Customer Journey Mapping is een belangrijk onderdeel in het optimaliseren van de klantervaring bij iedere organisatie. Iedere klantreis kent zijn eigen doelstellingen.

VRAAG NU EEN OFFERTE AAN

REVIVA
DE ULTIEME KLANTREISLEVERANCIER.

VERRAS JE KLANT