VEELGESTELDE VRAGEN

VEELGESTELDE VRAGEN

VEELGESTELDE VRAGEN

Kan ik een bezorgafspraak inplannen?

Jazeker. Ga naar mijnafspraak en log in met je ordernummer en postcode. Hier kun je een bezorgafspraak maken.

Kan ik een bezorgafspraak wijzigen?
In veel gevallen wel. Log met je ordernummer en postcode in op mijnafspraak. Hier kun je afspraken wijzigen.
Hoe laat komt de bezorger langs?
Je kunt de bezorgtijd bekijken op mijnafspraak. Op de bezorgdag zelf krijg je een mail en SMS met verkort tijdvenster. Als onze bezorger er bijna is, wordt je ook nog even gebeld. Meestal zijn we netjes op tijd. Maar het kan natuurlijk gebeuren dat het een keer tegen zit op de weg. Graag je begrip hiervoor.
Ik ben niet thuis wanneer mijn maaltijdbox geleverd wordt.
Geen probleem. We leveren de maaltijdbox af bij een van je buren en je krijgt een kaart in je brievenbus waar op staat op welk huisnummer we hebben geleverd.
Ik heb een kaart ontvangen dat ik niet thuis was op moment van levering.
Ga naar mijnafspraak en log in met je ordernummer en postcode. Hier kun je een nieuwe bezorgafspraak maken. Als het pakket bij de buren is geleverd of als we nog een keer bij je langs komen staat dit aangegeven op de kaart.
Ik ben niet thuis met de bezorging van mijn maaltijdbox maar ik wil niet dat er bij de buren wordt geleverd.
Onze bezorger levert bij niet-thuis, altijd uw pakket bij de buren. Wanneer je dit niet wenst dien je contact op te nemen met de klantenservice van je leverancier.
De inhoud van mijn maaltijdbox is niet correct / incompleet.
Reviva bezorgt de maaltijdbox maar is niet verantwoordelijk voor het plaatsen van de inhoud hiervan. Neem contact op met de klantenservice van je leverancier.
Ik verwacht een telefoon met abonnement maar ik wil niet dat de bezorger een scan maakt van mijn id bewijs maakt.
Het maken van een scan van je ID bewijs is nodig om het abonnement af te kunnen sluiten. Zonder scan is dit niet mogelijk. We gaan wel uiterst zorgvuldig om met je persoonlijke gegevens. Je foto en BSN wordt afgedekt zodat deze niet zichtbaar zijn en de scan wordt alleen doorgestuurd naar je provider.
Ik verwacht vandaag een bestelling maar is het mogelijk dat de bezorger mij van tevoren belt?
Onze bezorgers bellen je altijd ongeveer 15 minuten voor de levering op het nummer dat je hebt opgegeven.

STAAT JE VRAAG ER NIET BIJ?

Stuur een mail naar Klantenservice@reviva.nl dan beantwoorden wij je vraag zo snel mogelijk.

OPENINGSTIJDEN:

Maandag tot en met vrijdag van 08:00 uur tot 21:00 uur
Zaterdag van 09:00 uur tot 18:00 uur
Zondag van 09:00 uur tot 18:00 uur

REVIVA

DE ULTIEME KLANTREISLEVERANCIER.

REVIVA

DE ULTIEME KLANTREISLEVERANCIER.