VEELGESTELDE VRAGEN

Jazeker. Ga naar mijnafspraak en log in met je ordernummer en postcode. Hier kun je een bezorgafspraak maken.

In veel gevallen wel. Log met je ordernummer en postcode in op mijnafspraak. Hier kun je afspraken wijzigen.

Je kunt de bezorgtijd bekijken op mijnafspraak. Op de bezorgdag zelf krijg je een mail en SMS met verkort tijdvenster. Als onze bezorger er bijna is, wordt je ook nog even gebeld. Meestal zijn we netjes op tijd. Maar het kan natuurlijk gebeuren dat het een keer tegen zit op de weg. Graag je begrip hiervoor.

Geen probleem. We leveren de maaltijdbox af bij een van je buren en je krijgt een kaart in je brievenbus waar op staat op welk huisnummer we hebben geleverd.

Ga naar mijnafspraak en log in met je ordernummer en postcode. Hier kun je een nieuwe bezorgafspraak maken. Als het pakket bij de buren is geleverd of als we nog een keer bij je langs komen staat dit aangegeven op de kaart.

Onze bezorger levert bij niet-thuis, altijd uw pakket bij de buren. Wanneer je dit niet wenst dien je contact op te nemen met de klantenservice van je leverancier.

Reviva bezorgt de maaltijdbox maar is niet verantwoordelijk voor het plaatsen van de inhoud hiervan. Neem contact op met de klantenservice van je leverancier.

Het maken van een scan van je ID bewijs is nodig om het abonnement af te kunnen sluiten. Zonder scan is dit niet mogelijk. We gaan wel uiterst zorgvuldig om met je persoonlijke gegevens. Je foto en BSN wordt afgedekt zodat deze niet zichtbaar zijn en de scan wordt alleen doorgestuurd naar je provider.

Onze bezorgers bellen je altijd ongeveer 15 minuten voor de levering op het nummer dat je hebt opgegeven.

STAAT JE VRAAG ER NIET BIJ?

Klik dan rechtsonder op deze pagina om een gesprek te starten met een van onze medewerkers of stuur een mail naar Klantenservice@reviva.nl.

OPENINGSTIJDEN:

Maandag tot en met vrijdag van 08:00 uur tot 21:00 uur
Zaterdag van 09:00 uur tot 18:00 uur
Zondag van 09:00 uur tot 18:00 uur

REVIVA
DE ULTIEME KLANTREISLEVERANCIER.

VERRAS JE KLANT