Klanttevredenheid 2018-01-10T09:11:45+00:00

KLANTTEVREDENHEID.

KLANTTEVREDENHEID.

KLANT
TEVREDENHEID.

NET PROMOTOR SCORE

Klanttevredenheid is het resultaat van een uitstekende klantreis die we inrichten voor de klanten van onze opdrachtgevers. Reviva scoort bij haar opdrachtgevers een transactionele NPS van +40, bij sommige klanten zelfs +60. We optimaliseren klantreizen op basis van de transactionele NPS, alsmede de relationele NPS. Een onderzoek dat vertelt hoe de gehele organisatie presteert op het gebied van klantloyaliteit, daar waar de transactionele NPS zich vooral richt op de initiële transactie, terwijl een dergelijke transactie het begin is van een langdurige relatie.

Na de initiële transactie begint de customer lifecycle. We initiëren in de customer lifecylce op basis van de klantdata momenten:

  • periodieke meting van de relationele NPS
  • Cross-sell momenten op basis van klantdata
  • Gepersonaliseerde loyalty events: verjaardag, seizoens gelegenheden etc.
  • Maandelijkse nieuwsbrief met gepersonaliseerde content

Door continue analyse van de klant-gedragsgegevens helpen wij opdrachtgevers snel de kwaliteit naar een hoger niveau te brengen, na iedere cyclus te borgen en daarmee de prestaties (zoals conversie) en klanttevredenheid continu te verbeteren. Wil je meer weten over hoe wij met data-analyse de relationele en transactionele klanttevredenheid structureel voor je verbeteren? Neem vandaag contact met ons op!

NEEM CONTACT OP
  • klanttevredenheid_customer_lifecycle

REVIVA
DE ULTIEME KLANTREISLEVERANCIER.

VERRAS JE KLANT