Last Mile2018-06-27T14:42:57+00:00

LAST MILE

De ‘Last-Mile’ is de belangrijkste stap in de klantreis waarin je de klantverwachtingen kunt overtreffen! Met onze Last-Mile dienst bezorgen we jouw klant een ware VIP-behandeling en maken we van iedere levering een prettige beleving.

Met ons eigen landelijke netwerk bezorgen we 7 dagen per week op afspraak. De klant kan zelf een tijdsblok kiezen in de ochtend, middag of avond via onze online afspraakmodule. Klanten die voor middernacht een bestelling plaatsen bij onze opdrachtgevers kiezen uit een levermoment voor de volgende dag.

COMMUNICATIE

Onze Last-Mile biedt standaard een uitgebreid pakket aan communicatiemiddelen om de klanten op een persoonlijke wijze te informeren over de status van de gemaakte afspraak en welke zaken tijdens de levering worden uitgevoerd. En om het slagingspercentage van de first delivery te optimaliseren wordt de volgende bezorginformatie tijdig verstuurd:

  • Bevestiging van het gekozen tijdsvenster per e-mail en SMS.

  • Voorafgaand aan de afspraak ontvangt de klant een e-mail en een SMS met een definitief tijdsvenster van 2 uur waarbinnen de koerier bezorgt.
  • Ongeveer 15 minuten voor aankomst zal de koerier de klant bellen om zijn komst aan te kondigen.

BEZORGING

Onze bezorging is uitgerust met innovatieve technologie die de klanttevredenheid en conversie sterk verbetert. Denk hierbij aan creditchecks aan de deur of geautomatiseerde inspectie van identiteitsdocumenten die er voor zorgen dat klanten niet worden afgewezen aan de deur zodra er een typefoutje gemaakt is. Voorbeelden waarin Reviva dagelijks het verschil maakt zijn het leveren van abonnementen en toestellen aan de deur (telecomindustrie), het leveren van leningen, hypotheken en verzekeringen (de financiële dienstenindustrie) én het bezorgen van reisdocumenten (overheidsdiensten).

  • Levering 7 dagen per week.

  • Klant kan zelf levermoment kiezen in de online afspraak tool.

  • Klant kan leveradres zelf kiezen en wijzigen.

  • Standaard weekend- en avondlevering.

  • Geautomatiseerde identificatie met onze Paperless Secure Selivery System.

  • Identiteitsbewijzen controleren op geldigheid en juistheid.

  • Realtime aan de deur wijzigingen in gegevens aanbrengen.

  • Digitale contractondertekening aan de deur.

  • Remboursbetalingen pinnen aan de deur.

ALWAYS ON

Met Always on ontzorgen wij uw organisatie in iedere vorm van hardwareverstrekking en een in-life service voor uw medewerkers. Grote aantallen medewerkers voorzien van nieuwe hardware en oude hardware innemen. Verstrekken, omruilen of aanvullen van assets. Op iedere gewenste locatie, bij de medewerker of klant thuis, of op kantoor. Snel omruilen van nieuwe hardware in het geval van een incident, defect of verlies.

  • Totale ontzorging voor bulk asset verstrekking in organisaties.

  • Vervanging of SWAP service bij storingen.

  • Self-Service Portal in brandstyle.

  • Levering 7 dagen per week op dag, tijd en locatie naar keuze.

  • Registratie van de (mutatie van) assets en rapportages hierop.

  • Custom branded experience.

MEER INFO

SWAPPEN

Met de Last-Mile bieden wij een high end Swap-dienst waarmee onze klanten volledig ontzorgd worden bij het omruilen van apparatuur, zoals een smartphone die ter reparatie wordt aangeboden of een defect internetmodem. Dit kunnen losse bestellingen zijn, maar ook grote bulk bestellingen voor zakelijke klanten.

Het swappen werkt als volgt: De eindklant maakt een swap-bestelling aan via het reguliere systeem van één van onze opdrachtgevers, welke vervolgens direct wordt ingelezen in ons ordermanagement systeem. Vervolgens levert onze koerier de bestelling uit volgens de wensen van de eindklant en neemt daarbij het defecte apparaat retour. Afhankelijk van de ruiltransactie kan wederom een creditcheck aan de deur of geautomatiseerde inspectie van de identiteitsdocumenten worden afgenomen. En dit wordt meestal allemaal binnen 24 uur afgehandeld. Retourpakketten gaan vervolgens zo snel mogelijk terug naar onze opdrachtgevers. De klant kan tevens gebruik maken van de website mijnafspraak.reviva.nl voor het inzien van zijn afspraak of het wijzigen hiervan.

CONTACT

PAPERLESS SECURE DELIVERY SYSTEM

Paperless Secure Delivery System, oftewel PSDS, zorgt bij iedere aflevering die wat extra zekerheid vraagt voor een vlotte en klantvriendelijke oplossing. Met onze optische, op kunstmatige intelligentie gebaseerde, oplossing controleren we geautomatiseerd de geldigheid van het ID-bewijs aan de deur bij de klant. Voor de dossiervorming kunnen we een kopie ID opslaan, maar wel veilig. Het BSN nummer en de foto van de klant worden afgeschermd op de fotokopie van het ID-bewijs. We controleren op de juistheid van de door de klant verstrekte gegevens. Overeenkomsten kunnen getekend worden door de klant op de tablet-pc, en de klant ontvangt desgewenst direct het getekende contract in de mail. Ieder contract wordt beveiligd met een door de klant zelf gekozen wachtwoord als secure PDF naar de klant verzonden.

Neem contact op

REVIVA
DE ULTIEME KLANTREISLEVERANCIER.

VERRAS JE KLANT