Dienstenmodule || Online Pakket Dienst 2018-03-30T06:31:49+00:00

ONLINE PAKKET DIENST

De ‘Last-Mile’ is de belangrijkste stap in de klantreis waarin je de klantverwachtingen kunt overtreffen! Met onze Last-Mile dienst bezorgen we jouw klant een ware VIP-behandeling en maken we van iedere levering een prettige beleving.

Met ons eigen landelijk netwerk bedienen we 7 dagen per week klanten op afspraak. De klant kan zelf een tijdsblok kiezen in de ochtend, middag of avond via onze online afspraakmodule. Klanten die voor middernacht een bestelling plaatsen bij onze opdrachtgevers kiezen uit een levermoment voor de volgende dag.

Onze Online Pakket Dienst (OPD) biedt standaard een uitgebreid pakket aan communicatiemiddelen om de klanten op een persoonlijke wijze te informeren over de status van de gemaakte afspraak en welke zaken tijdens de levering worden uitgevoerd. En om het slagingspercentage van de first delivery te optimaliseren wordt de volgende bezorginformatie tijdig verstuurd:

  • Bevestiging van het gekozen tijdsvenster per e-mail en SMS

  • Voorafgaand aan de afspraak ontvangt de klant een e-mail en een SMS met een definitief tijdsvenster van 2 uur waarbinnen de OPD koerier bezorgt.

  • Ongeveer 15 minuten voor aankomst zal de koerier de klant bellen om zijn komst aan te kondigen.

ONLINE PAKKET DIENST

De ‘Last-Mile’ is de belangrijkste stap in de klantreis waarin je de klantverwachtingen kunt overtreffen! Met onze Last-Mile dienst bezorgen we jouw klant een ware VIP-behandeling en maken we van iedere levering een prettige beleving.

Met ons eigen landelijk netwerk bedienen we 7 dagen per week klanten op afspraak. De klant kan zelf een tijdsblok kiezen in de ochtend, middag of avond via onze online afspraakmodule. Klanten die voor middernacht een bestelling plaatsen bij onze opdrachtgevers kiezen uit een levermoment voor de volgende dag.

Onze Online Pakket Dienst (OPD) biedt standaard een uitgebreid pakket aan communicatiemiddelen om de klanten op een persoonlijke wijze te informeren over de status van de gemaakte afspraak en welke zaken tijdens de levering worden uitgevoerd. En om het slagingspercentage van de first delivery te optimaliseren wordt de volgende bezorginformatie tijdig verstuurd:

  • Bevestiging van het gekozen tijdsvenster per e-mail en SMS

  • Voorafgaand aan de afspraak ontvangt de klant een e-mail en een SMS met een definitief tijdsvenster van 2 uur waarbinnen de OPD koerier bezorgt.

  • Ongeveer 15 minuten voor aankomst zal de koerier de klant bellen om zijn komst aan te kondigen.

SAMEN MET ONS JE KLANT VERRASSEN?

Samen met onze adviseurs een plan maken voor het inzetten van onze Online Pakket Dienst voor je organisatie?

NEEM CONTACT OP

SAMEN MET ONS JE KLANT VERRASSEN?

Samen met onze adviseurs een plan maken voor het inzetten van onze Online Pakket Dienst voor je organisatie?

NEEM CONTACT OP

LAST MILE

Onze Last Mile is uitgerust met innovatieve technologie die de klanttevredenheid en conversie sterk verbetert. Denk hierbij aan creditchecks aan de deur of geautomatiseerde inspectie van identiteitsdocumenten die er voor zorgen dat klanten niet worden afgewezen aan de deur zodra er een typefoutje gemaakt is. Voorbeelden waarin de OPD dagelijks het verschil maakt zijn het leveren van abonnementen en toestellen aan de deur (telecomindustrie), het leveren van leningen, hypotheken en verzekeringen (de financiële dienstenindustrie) én het bezorgen van reisdocumenten (overheidsdiensten).

  • Levering 7 dagen per week.

  • Klant kan zelf levermoment kiezen in de online afspraak tool.

  • Klant kan leveradres zelf kiezen en wijzigen.

  • Standaard weekend- en avondlevering.

  • Geautomatiseerde identificatie met PSDS.

  • Identiteitsbewijzen controleren op geldigheid en juistheid.

  • Realtime wijzigingen in gegevens aanbrengen.

  • Digitale contractondertekening aan de deur.

  • Remboursbetalingen pinnen aan de deur.

Met Same Day Delivery gaan we een stap verder in het optimaliseren van de customer journey. Een snelle optie die je klanten kunnen kiezen als ze niet willen wachten op de bestelling. Plaats voor 14:00 uur je bestelling en geniet dezelfde dag nog van je nieuwe aankoop. Samen met de snelle levering ontvangen je klanten de diensten die de customer experience naar een hoger niveau tilt.

Reviva biedt een high end Swap-dienst waarmee onze klanten volledig ontzorgd worden bij het omruilen van apparatuur, zoals een smartphone die ter reparatie wordt aangeboden of een defect internetmodem. Dit kunnen losse bestellingen zijn, maar ook grote bulk bestellingen voor zakelijke klanten.

Het swappen werkt als volgt: De eindklant maakt een swap-bestelling aan via het reguliere systeem van één van onze opdrachtgevers, welke vervolgens direct wordt ingelezen in ons ordermanagement systeem. Vervolgens levert onze Online Pakket Dienst de bestelling uit volgens de wensen van de eindklant en neemt daarbij het defecte apparaat retour. Afhankelijk van de ruiltransactie kan wederom een creditcheck aan de deur of geautomatiseerde inspectie van de identiteitsdocumenten worden afgenomen. En dit wordt meestal allemaal binnen 24 uur afgehandeld. Retourpakketten gaan vervolgens zo snel mogelijk terug naar onze opdrachtgevers. De klant kan tevens gebruik maken van de website www.afsprakenstatus.nu voor het inzien van zijn afspraak of het wijzigen hiervan.

Het veilig thuisbezorgen van reisdocumenten, rijbewijzen, medicijnen en digitale tokens doe je met de Last-Mile van Reviva. Iedere levering is verantwoord tot het laatste detail door de nauwkeurige vastlegging door onze PSDS workflow aan de deur. Door een geautomatiseerde workflow worden alle eisen geborgd en een correcte aflevering gegarandeerd. Persoonsidentificaties aan de deur voeren we uit met PSDS, waarmee we optisch identiteitsbewijzen controleren op geldigheid en de gegevens valideren.

Om een digitaal identificatiemiddel op het hoogste betrouwbaarheidsniveau aan een burger te kunnen verstrekken, dient een face-to-face identificatie te worden uitgevoerd. We bieden hiervoor de ideale oplossing. Niet alleen wordt je klant door onze koerier in persoon geïdentificeerd, ook wordt het gebruikte legitimatiebewijs gecontroleerd op geldigheid en juistheid. Na een succesvolle identificatie, kunnen we tevens de uitreiking van het middel faciliteren. Of het nu gaat om fysieke of digitale tokens, reisdocumenten zoals paspoorten en identiteitskaarten of rijbewijzen, voor ieder authenticatiemiddel voeren wij de gewenste persoonsverificatie uit.

PSDS, oftewel Paperless Secure Delivery System zorgt bij iedere aflevering die wat extra zekerheid vraagt voor een vlotte en klantvriendelijke oplossing. Met onze optische op kunstmatige intelligentie gebaseerde oplossing controleren we geautomatiseerd de geldigheid van het ID-bewijs aan de deur bij de klant. Voor de dossiervorming kunnen we een kopie ID opslaan, maar wel veilig. Het BSN nummer en de foto van de klant worden afgeschermd op de fotokopie van het ID-bewijs. We controleren op de juistheid van de door de klant verstrekte gegevens. Overeenkomsten kunnen getekend worden door de klant op de tablet-pc, en de klant ontvangt desgewenst direct het getekende contract in de mail. Ieder contract wordt beveiligd met een door de klant zelf gekozen wachtwoord als secure PDF naar de klant verzonden.

REISDOCUMENTEN, MEDICIJNEN, TOKENS EN 18+ DIENSTEN- EN PRODUCTEN

Het veilig thuisbezorgen van reisdocumenten, rijbewijzen, medicijnen en digitale tokens doe je met de Last-Mile van Reviva. Iedere levering is verantwoord tot het laatste detail door de nauwkeurige vastlegging door onze PSDS workflow aan de deur. Door een geautomatiseerde workflow worden alle eisen geborgd en een correcte aflevering gegarandeerd. Persoonsidentificaties aan de deur voeren we uit met PSDS, waarmee we optisch identiteitsbewijzen controleren op geldigheid en de gegevens valideren.

Om een digitaal identificatiemiddel op het hoogste betrouwbaarheidsniveau te kunnen verstrekken, dient een face-to-face identificatie te worden uitgevoerd. We bieden hiervoor de ideale oplossing. Niet alleen wordt je klant door onze koerier in persoon geïdentificeerd, ook wordt het gebruikte legitimatiebewijs gecontroleerd op geldigheid en juistheid. Na een succesvolle identificatie, kunnen we tevens de uitreiking van het middel faciliteren. Of het nu gaat om fysieke of digitale tokens, reisdocumenten zoals paspoorten en identiteitskaarten of rijbewijzen, voor ieder authenticatiemiddel voeren wij de gewenste persoonsverificatie uit.

REISDOCUMENTEN BEZORGEN

Steeds meer gemeenten in Nederland bieden hun burgers de mogelijkheid om reisdocumenten thuis te laten bezorgen. Burgers verwachten een onberispelijke dienstverlening als het om leveringen van hun paspoort, rijbewijs of ID-kaart gaat. Reviva is gespecialiseerd in het uitvoeren van identiteitscontroles bij de consument thuis en heeft hierin meer dan 11 jaar ervaring. Naast de controle zorgt Reviva bij iedere aflevering voor een minutieus vastgelegde audit-trail zodat er geen misverstanden bestaan over wie een reisdocument of rijbewijs in ontvangst heeft genomen.

De klantreis staat voorop: zodra het reisdocument gereed is voor bezorging kunnen uw burgers kiezen gemakkelijk via de online afspraakmodule een levertijd. Burgers die geen internet hebben of geen online afspraak willen maken worden gebeld voor het maken van een bezorgafspraak. De klant kan het document thuis laten bezorgen, maar ook op vrijwel elk ander adres in Nederland, bijvoorbeeld op het werk. Zeven dagen per week, ook op zaterdag en zondag. Dat kan overdag zijn, maar wij leveren de reisdocumenten en rijbewijzen ook ’s avonds bij uw burgers zonder extra kosten. U wilt in uw gemeente liever niet op zondag reisdocumenten uitleveren? Geen probleem. Daar houden we rekening mee.

OVERTREF DE KLANTVERWACHTING

Verras je klant met een premium aflevering: ’s avonds, in het weekend, op je werk of op
de sportschool met de Last-Mile van Reviva.

NEEM NU CONTACT OP

ONLINE AFSPRAAKMODULE

Met onze online afspraakmodule bepaalt de klant zélf wanneer hij een dienst wil afnemen. Levering van een bestelling, of het maken van een hypotheekgesprek of het boeken van een tafel in een restaurant? De online afspraakmodule van Reviva geeft de klant de regie om afspraken te maken, te wijzigen of zelfs afleveradressen te controleren en/of te wijzigen. Hierdoor zijn er nooit meer ontevreden klanten, omdat niet alleen vraag en aanbod perfect op elkaar afgestemd zijn, maar juist een heldere verwachting van de klant en het gevoel dat hij leidend is. Klanten maken met de online afspraakmodule binnen een paar seconden een afspraak die aansluit bij de eigen planning en behoefte. Zo komen leveringen altijd op een gewenst moment!

Online-Afspraakmodule

Bereik klanten altijd en overal met een alles-in-een online afspraak module. Klanten kunnen 24/7 een afspraak plannen en hebben daardoor altijd zelf de regie in handen. De klanttevredenheid stijgt, doordat klanten zelf kunnen bepalen wanneer een afspraak plaats heeft. Ze kunnen daardoor het proces afstemmen op de eigen privé situatie en wensen. In de steeds drukker wordende maatschappij is de online afspraakmodule net dat extra stukje gemak en service dat de klant verwacht. Op deze manier zorgen wij voor extra klanttevredenheid met de meest recente technologie voor iedere klant die eindklanten direct de beste aankoopervaring wil bieden en een korte time-to-market eist.

Met alle diensten samengebracht onder één dak kunnen wij met onze innovaties, en als regisseur van de customer journey, iedere dag de beste klanttevredenheid realiseren. Wij zorgen bij iedere klant voor de hoogste klanttevredenheid, hoogste conversie, kostenbeheersing en maximale fraude-en risicopreventie.

Ontdek wat een verschil je kunt maken in de klantreis met de online afspraakmodule en laat ons meedenken met jouw klantreis. Neem vandaag nog contact met ons op en ga direct aan de slag met de klanttevredenheid van de organisatie. Met Reviva ben je klaar voor de toekomst! Samen voor een perfecte klantreis!

NEEM CONTACT OP

ONLINE
AFSPRAAKMODULE

Met onze online afspraakmodule bepaalt de klant zélf wanneer hij een dienst wil afnemen. Levering van een bestelling, of het maken van een hypotheekgesprek of het boeken van een tafel in een restaurant? De online afspraakmodule van Reviva geeft de klant de regie om afspraken te maken, te wijzigen of zelfs afleveradressen te controleren en/of te wijzigen. Hierdoor zijn er nooit meer ontevreden klanten, omdat niet alleen vraag en aanbod perfect op elkaar afgestemd zijn, maar juist een heldere verwachting van de klant en het gevoel dat hij leidend is. Klanten maken met de online afspraakmodule binnen een paar seconden een afspraak die aansluit bij de eigen planning en behoefte. Zo komen leveringen altijd op een gewenst moment!

Online-Afspraakmodule

Bereik klanten altijd en overal met een alles-in-een online afspraak module. Klanten kunnen 24/7 een afspraak plannen en hebben daardoor altijd zelf de regie in handen. De klanttevredenheid stijgt, doordat klanten zelf kunnen bepalen wanneer een afspraak plaats heeft. Ze kunnen daardoor het proces afstemmen op de eigen privé situatie en wensen. In de steeds drukker wordende maatschappij is de online afspraakmodule net dat extra stukje gemak en service dat de klant verwacht. Op deze manier zorgen wij voor extra klanttevredenheid met de meest recente technologie voor iedere klant die eindklanten direct de beste aankoopervaring wil bieden en een korte time-to-market eist.

Met alle diensten samengebracht onder één dak kunnen wij met onze innovaties, en als regisseur van de customer journey, iedere dag de beste klanttevredenheid realiseren. Wij zorgen bij iedere klant voor de hoogste klanttevredenheid, hoogste conversie, kostenbeheersing en maximale fraude-en risicopreventie.

Ontdek wat een verschil je kunt maken in de klantreis met de online afspraakmodule en laat ons meedenken met jouw klantreis. Neem vandaag nog contact met ons op en ga direct aan de slag met de klanttevredenheid van de organisatie. Met Reviva ben je klaar voor de toekomst! Samen voor een perfecte klantreis!

NEEM CONTACT OP

REVIVA
DE ULTIEME KLANTREISLEVERANCIER.

VERRAS JE KLANT