Operations Center Medewerker

Elke dag zetten onze collega’s van het Callcenter, Klantenteam, Operations Center en de Last Mile (Bezorgers/Planners) zich in om voor de klanten van onze klanten de best mogelijke klantreis te verzorgen. Samen zorgen we er voor dat de pakketten op tijd geleverd kunnen worden en dat er goed gecommuniceerd wordt met de klant. In de rol van Medewerker Operations ga jij hier een belangrijke rol in spelen!

Als Operations Center Medewerker heb jij het dagelijkse overzicht over alle routes. Je weet welke bezorgers er op de weg zijn en ziet de bijbehorende statussen van de pakketten die die dag bezorgd worden. Je controleert of de pakketten op tijd worden bezorgd en neemt contact op met de bezorgers als zij vertraging oplopen. Je schakelt met het Callcenter om hen de klanten te laten informeren over eventuele vertraging en de nieuwe verwachte bezorgtijd. Ontbreken er statussen waardoor het onbekend is of de pakketten zijn bezorgd? Dan neem je contact op met de bezorger en spreek je hem of haar hier op aan.

HOOFDTAKEN

  • Routes monitoren
  • Statussen wijzigen
  • Ondersteuning bezorgers onderweg

WERKTIJDEN (PARTTIME/FULLTIME)

In deze functie werk je diensten van 07.00 - 15.30 en 13.30 - 22.00 van maandag t/m zondag. Ondanks dat flexibiliteit vereist is en je werken in de weekenden of avonden geen probleem vindt, kunnen we zorgen voor voldoende vastigheid/regelmaat in je rooster.

JOUW SKILLS
  • MBO/HBO werk- en denkniveau.
  • Ervaring als bezorger is een pré.
  • Je bent gestructureerd, georganiseerd en je kunt zelfstandig werken.
  • Je bent stressbestendig, leergierig en hebt een service-gerichte instelling.
  • Je hebt een heldere kijk op hoe de dingen zijn en bent niet bang om collega's aan te spreken.
  • Je beschikt over uitstekende communicatieve en sociale vaardigheden.
  • Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend, zowel mondeling als schriftelijk.
VOOR JOU!
  • Een maandsalaris van € 1.880,- bruto o.b.v. 40 uur.
  • 24 vakantiedagen per jaar gebaseerd op een werkweek van 40 uur.
  • Een flexibel rooster, waardoor je voldoende vrije tijd over houdt voor bijvoorbeeld je hobby's.
  • Vol op ontwikkel- en doorgroeimogelijkheden.
  • Ruimte voor verantwoordelijkheid en zelfredzaamheid.
  • Last but not least bieden wij je een bruisende werkplek die is voorzien van alle gemakken! Een plek waar we hard werken en waar je je thuis gaat voelen. Durf jij de strijd aan te gaan tijdens een potje tafeltennis of te racen in onze eigen racesimulator? We dare you!

Neem contact op met onze HR-Adviseur Kirsten Galesloot op 088 – 202 33 44, of mail naar hr@reviva.nl.

Alles duidelijk en MEGA enthousiast? Solliciteer dan direct via onderstaande knop.

Bij indiensttreding vragen wij je om een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) aan te vragen. Een VOG is een verklaring waaruit blijkt dat jouw gedrag in het verleden geen bezwaar vormt voor het vervullen van een taak of specifieke functie binnen.

Acquisitie naar aanleiding van onze vacatures wordt niet op prijs gesteld. Indien wij behoefte hebben aan ondersteuning bij het invullen van onze vacatures, zullen wij op eigen initiatief contact zoeken met derden.

VRAGEN OF SOLLICITEREN?

REVIVA

DE ULTIEME KLANTREISLEVERANCIER.

REVIVA

DE ULTIEME KLANTREISLEVERANCIER.