Overtreffen van de klantverwachting 2018-01-10T09:19:40+00:00

OVERTREFFEN

VAN DE KLANTVERWACHTING.

OVERTREFFEN

VAN DE

KLANTVERWACHTING.

OVERTREFFEN
VAN DE KLANT
VERWACHTING.

ONLINE PAKKET DIENST

De Last-Mile.
De belangrijkste stap in de klantreis waarin je de klantverwachtingen kunt overtreffen. Met onze Last-Mile bezorgen we je klant een VIP behandeling en maken we van een levering een beleving. Met onze innovatieachtergrond hebben we onze pakketdienst uitgerust met technologie die de klanttevredenheid en conversie sterk verbeterd. Denk aan creditchecks aan de deur of geautomatiseerde inspectie van identiteitsdocumenten. Immers: iedere klant kan een typefoutje maken. Voor veel categorieën is dit van groot belang om klanten niet te hoeven afwijzen ‘aan de deur’. Voorbeelden waarin wij dagelijks het verschil maken zijn de telecomindustrie (abonnementen en toestellen), de financiële dienstenindustrie (leningen, hypotheken, verzekeringen), en overheidsdiensten (bezorging reisdocumenten).

Met ons eigen landelijk netwerk bedienen we 7 dagen per week klanten op afspraak. De klant kan zelf een tijdsblok kiezen in de ochtend, middag of avond via onze online afspraakmodule. Klanten die voor middernacht een bestelling plaatsen bij onze opdrachtgevers kiezen uit een levermoment voor de volgende dag.

Met de Last-Mile van Reviva overtref je de klantverwachting:

  • Levering 7 dagen per week.

  • Klant kan zelf levermoment kiezen in de online afspraak tool.

  • Klant kan leveradres zelf kiezen en wijzigen.

  • Standaard weekend- en avondlevering.

  • Geautomatiseerde identificatie met PSDS.

  • Identiteitsbewijzen controleren op geldigheid en juistheid.

  • Realtime wijzigingen in gegevens aanbrengen.

  • Digitale contractondertekening aan de deur.

  • Remboursbetalingen pinnen aan de deur.

Onze Online Pakket Dienst (OPD) biedt standaard een uitgebreid pakket aan communicatiemiddelen om de klanten op een persoonlijke wijze te informeren over de status van de gemaakte afspraak en welke zaken tijdens de levering worden uitgevoerd:

Om het slagingspercentage te optimaliseren wordt de volgende bezorginformatie verstuurd:

  • Bevestiging van het gekozen tijdsvenster per e-mail en SMS
  • Voorafgaand aan de afspraak ontvangt de klant een e-mail en een SMS met een definitief tijdsvenster van 2 uur waarbinnen de OPD koerier bezorgt
  • Ongeveer 15 minuten voor aankomst zal de koerier de klant bellen om zijn komst aan te kondigen

Hiernaast biedt OPD de mogelijkheid om zelf via de statustool de status van de afspraak te volgen. In deze afgeschermde en persoonlijke omgeving kan de klant onder andere inzien wie op het genoemde tijdstip aan de deur zal verschijnen.

Wil je meer weten over hoe we met onze Last-Mile de klantverwachtingen voor jouw klanten kunnen overtreffen? Neem vandaag nog contact met ons op!

Met Same Day Delivery gaan we een stap verder in het optimaliseren van de customer journey. Een snelle optie die je klanten kunnen kiezen als ze niet willen wachten op de bestelling. Plaats voor 14:00 uur je bestelling en geniet dezelfde dag nog van je nieuwe aankoop. Samen met de snelle levering ontvangen je klanten de diensten die de customer experience naar een hoger niveau tilt.

Het veilig thuisbezorgen van reisdocumenten, rijbewijzen, medicijnen en digitale tokens doe je met de Last-Mile van Reviva. Iedere levering is verantwoord tot het laatste detail door de nauwkeurige vastlegging door onze PSDS workflow aan de deur. Door een geautomatiseerde workflow worden alle eisen geborgd en een correcte aflevering gegarandeerd. Persoonsidentificaties aan de deur voeren we uit met PSDS, waarmee we optisch identiteitsbewijzen controleren op geldigheid en de gegevens valideren.

Om een digitaal identificatiemiddel op het hoogste betrouwbaarheidsniveau aan een burger te kunnen verstrekken, dient een face-to-face identificatie te worden uitgevoerd. We bieden hiervoor de ideale oplossing. Niet alleen wordt je klant door onze koerier in persoon geïdentificeerd, ook wordt het gebruikte legitimatiebewijs gecontroleerd op geldigheid en juistheid. Na een succesvolle identificatie, kunnen we tevens de uitreiking van het middel faciliteren. Of het nu gaat om fysieke of digitale tokens, reisdocumenten zoals paspoorten en identiteitskaarten of rijbewijzen voor ieder authenticatiemiddel voeren wij de gewenste persoonsverificatie uit.

PSDS, oftewel Paperless Secure Delivery System zorgt bij iedere aflevering die wat extra zekerheid vraagt voor een vlotte en klantvriendelijke oplossing. Met onze optische op kunstmatige intelligentie gebaseerde oplossing controleren we geautomatiseerd de geldigheid van het ID-bewijs aan de deur bij de klant. Voor de dossiervorming kunnen we een kopie ID opslaan, maar wel veilig. Het BSN nummer en de foto van de klant worden afgeschermd op de fotokopie van het ID-bewijs. We controleren op de juistheid van de door de klant verstrekte gegevens. Overeenkomsten kunnen getekend worden door de klant op de tablet-pc, en de klant ontvangt desgewenst direct getekende contract in de mail. Ieder contract wordt beveiligd met een door de klant zelf gekozen wachtwoord als secure PDF naar de klant verzonden.

AUGMENTED REALITY

AR of Toegevoegde Realiteit (TR) creëert een persoonlijke digitale omgeving voor jouw klanten. Door het toevoegen van een extra dimensie in het gezichtsveld van je klanten wordt installeren van nieuwe producten of het opvragen van informatie een virtuele en leerzame gebruikerservaring. Geen gezeur meer met handleidingen en een kostenreductie doordat je klanten geen callcenter meer hoeven te raadplegen. Van het installeren van nieuwe devices, het oplossen van problemen met huishoudelijke producten en nog veel meer. Met deze gepersonaliseerde 3D-omgeving creëren we een verbluffende klantervaring.

DEMO AANVRAGEN

AUGMENTED REALITY

AR of Toegevoegde Realiteit (TR) creëert een persoonlijke digitale omgeving voor jouw klanten. Door het toevoegen van een extra dimensie in het gezichtsveld van je klanten wordt installeren van nieuwe producten of het opvragen van informatie een virtuele en leerzame gebruikerservaring. Geen gezeur meer met handleidingen en een kostenreductie doordat je klanten geen callcenter meer hoeven te raadplegen. Van het installeren van nieuwe devices, het oplossen van problemen met huishoudelijke producten en nog veel meer. Met deze gepersonaliseerde 3D-omgeving creëren we een verbluffende klantervaring.

DEMO AANVRAGEN

REVIVA
DE ULTIEME KLANTREISLEVERANCIER.

VERRAS JE KLANT