Reisdocumenten bezorgen2018-09-21T10:18:39+00:00

VEILIG EN BETROUWBAAR REISDOCUMENTEN BEZORGEN

Steeds meer gemeenten in Nederland bieden hun burgers de mogelijkheid om reisdocumenten thuis te laten bezorgen. Burgers verwachten een onberispelijke dienstverlening als het om leveringen van hun paspoort, rijbewijs of ID-kaart gaat. Wij zijn gespecialiseerd in het uitvoeren van identiteitscontroles bij de consument thuis en heeft hierin meer dan 12 jaar ervaring. Naast de controle zorgen we bij iedere aflevering voor een minutieus vastgelegde audit-trail zodat er geen misverstanden bestaan over wie een reisdocument of rijbewijs in ontvangst heeft genomen.

VEILIG EN BETROUWBAAR REISDOCUMENTEN BEZORGEN

Steeds meer gemeenten in Nederland bieden hun burgers de mogelijkheid om reisdocumenten thuis te laten bezorgen. Burgers verwachten een onberispelijke dienstverlening als het om leveringen van hun paspoort, rijbewijs of ID-kaart gaat. Wij zijn is gespecialiseerd in het uitvoeren van identiteitscontroles bij de consument thuis en heeft hierin meer dan 12 jaar ervaring. Naast de controle zorgen we bij iedere aflevering voor een minutieus vastgelegde audit-trail zodat er geen misverstanden bestaan over wie een reisdocument of rijbewijs in ontvangst heeft genomen.

DE KLANTREIS STAAT VOOROP

Zodra het reisdocument gereed is voor bezorging kan de aanvrager gemakkelijk via de online afspraakmodule een levertijd kiezen. Aanvragers die geen internet hebben of geen online afspraak willen maken worden gebeld voor het maken van een bezorgafspraak. De aanvrager kan het document thuis laten bezorgen, maar ook op vrijwel elk ander adres in Nederland, bijvoorbeeld op het werk. Zeven dagen per week dus ook op zaterdag en zondag. Dat kan overdag zijn, maar wij leveren de reisdocumenten en rijbewijzen ook ’s avonds bij uw burgers zonder extra kosten. U wilt in uw gemeente liever niet op zondag reisdocumenten uitleveren? Geen probleem. Daar houden we rekening mee.

DE KLANTREIS STAAT VOOROP

Steeds meer gemeenten in Nederland bieden hun burgers de mogelijkheid om reisdocumenten thuis te laten bezorgen. Burgers verwachten een onberispelijke dienstverlening als het om leveringen van hun paspoort, rijbewijs of ID-kaart gaat. Online Pakket Dienst is gespecialiseerd in het uitvoeren van identiteitscontroles bij de consument thuis en heeft hierin meer dan 12 jaar ervaring.

Naast de controle zorgt Online Pakket Dienst bij iedere aflevering voor een minutieus vastgelegde audit-trail zodat er geen misverstanden bestaan over wie een reisdocument of rijbewijs in ontvangst heeft genomen.

Reviva biedt standaard een uitgebreid pakket aan communicatiemiddelen om de aanvrager op een persoonlijke wijze te informeren over de status van de gemaakte afspraak en welke zaken tijdens de levering worden uitgevoerd. En om het slagingspercentage van de first delivery te optimaliseren wordt de volgende informatie gecommuniceerd met de aanvrager:

Bevestiging van het gekozen tijdsvenster per e-mail en SMS. Voorafgaand aan de afspraak ontvangt de aanvrager een e-mail en een SMS met een definitief tijdsvenster van 2 uur waarbinnen de koerier aankomt. Ongeveer 15 minuten voor aankomst zal de koerier de aanvrager bellen om zijn komst aan te kondigen.

DE SERVICE DIE UW BURGERS AL GEWEND ZIJN!

Reviva is gespecialiseerd in complexe logistieke dienstverlening met fraudegevoelige producten en met zorgvuldige identiteitsvaststelling bij aflevering van diverse producten.

  • Levering 7 dagen per week.

  • De aanvrager kan zelf een levermoment kiezen in de online afspraak tool.
  • Aanvrager kan het leveradres zelf kiezen en wijzigen.
  • Vaststellen van de identiteit van de aanvrager.
  • Realtime track & trace-systeem.
  • Te allen tijde het leveren van paspoort tegenhouden o.b.v. Register Paspoortsignaleringen.
NEEM CONTACT OP

DE SERVICE DIE UW BURGERS AL GEWEND ZIJN!

Reviva is gespecialiseerd in complexe logistieke dienstverlening met fraudegevoelige producten en met zorgvuldige identiteitsvaststelling bij aflevering van diverse producten.

  • Levering 7 dagen per week.

  • De aanvrager kan zelf een levermoment kiezen in de online afspraak tool.
  • Aanvrager kan het leveradres zelf kiezen en wijzigen.
  • Vaststellen van de identiteit van de aanvrager.
  • Realtime track & trace-systeem.
  • Te allen tijde het leveren van paspoort tegenhouden o.b.v. Register Paspoortsignaleringen.
NEEM CONTACT OP

VEILIGHEID VOOROP

Reviva maakt gebruik van onopvallende voertuigen. Tijdens het transport van de reisdocumenten, worden de reisdocumenten vervoerd in een specifiek daarvoor bestemde, inbraak-vertragende en brandwerende voorziening. Indien reisdocumenten voor en na het transport onder beheer van Reviva zijn, bewaren we de reisdocumenten ook in een dergelijke voorziening. Reisdocumenten worden in een, op een alarmsysteem aangesloten, afgesloten ruimte bewaard die uitsluitend toegankelijk is voor bevoegde medewerkers.

Reviva beschikt over een “track & trace-systeem” zodat bij de gemeente te allen tijde bekend is waar de bezorger met de uit te reiken reisdocumenten zich bevindt.

GENERAL DATA PROTECTION REGULATION (GDPR)

Zorgvuldig omgaan met persoonsgegevens is al sinds de eerste bezorging het speerpunt van Reviva en we volgen hier nauwgezet het wettelijk kader. Na het bezorgen van een reisdocument vernietigt Reviva de gegevens van de bezorging direct nadat de bezorging succesvol is afgerond of als een bezorging definitief niet doorgaat. Het bewijs dat de gegevens daadwerkelijk vernietigd zijn wordt beschikbaar gesteld aan de gemeente.

Reviva is sinds 2012 ISO 27001 gecertificeerd. De norm zorgt ervoor dat wij als organisatie voldoende organisatorische- en technische maatregelen nemen afgestemd op de risico’s binnen informatiebeveiliging. Denk aan gegevens zoals persoonsgegevens in IT-systemen, papieren documenten en de (digitale) communicatie met andere systemen of organisaties. Het ISO 27001 certificaat is onmisbaar om aan de AVG eisen te kunnen voldoen. Daarnaast zijn wij sinds 2007 ISO 9001 gecertificeerd.

Met onze online afspraakmodule bepaalt de aanvrager zélf wanneer hij zijn reisdocument wil laten bezorgen. De online afspraakmodule van Reviva geeft de aanvrager de regie om afspraken te maken, te wijzigen of zelfs het afleveradres te wijzigen. Met de online afspraakmodule is binnen een paar seconden een afspraak gemaakt die aansluit op de agenda van de aanvrager. Zo komen leveringen altijd op een gewenst moment!

Onze medewerkers worden zorgvuldig gescreend. Ze zijn niet voor niets het betrouwbare visitekaartje van uw gemeente.

  • Onze medewerkers zijn gescreend door middel van een verklaring omtrent het gedrag.

  • Hebben een integriteitsverklaring getekend.

  • Zijn getraind voor het zorgvuldig vaststellen van de identiteit.

  • Hebben ruime ervaring met het werken met producten.

  • Hebben ervaring met producten waar zeer zorgvuldig mee moet worden omgegaan.

Reviva biedt standaard een uitgebreid pakket aan communicatiemiddelen om de aanvrager op een persoonlijke wijze te informeren over de status van de gemaakte afspraak en welke zaken tijdens de levering worden uitgevoerd. En om het slagingspercentage van de first delivery te optimaliseren wordt de volgende informatie gecommuniceerd met de aanvrager:

  • Bevestiging van het gekozen tijdsvenster per e-mail en SMS. Voorafgaand aan de afspraak ontvangt de aanvrager een e-mail en een SMS met een definitief tijdsvenster van 2 uur waarbinnen de koerier aankomt.

  • Ongeveer 15 minuten voor aankomst zal de koerier de aanvrager bellen om zijn komst aan te kondigen.

Voor de gerealiseerde CO2 reductie zijn de Lean and Green award en de Lean and Green star aan Reviva toegekend. Alle Reviva leveringen worden vanzelfsprekend paperless uitgevoerd. Zo dragen wij bij aan een schone wereld.

VEILIGHEID VOOROP

Reviva maakt gebruik van onopvallende voertuigen. Tijdens het transport van de reisdocumenten, worden de reisdocumenten vervoerd in een specifiek daarvoor bestemde, inbraak-vertragende en brandwerende voorziening. Indien reisdocumenten voor en na het transport onder beheer van Reviva zijn, bewaren we de reisdocumenten ook in een dergelijke voorziening. Reisdocumenten worden in een, op een alarmsysteem aangesloten, afgesloten ruimte bewaard die uitsluitend toegankelijk is voor bevoegde medewerkers.

Reviva beschikt over een “track & trace-systeem” zodat bij de gemeente te allen tijde bekend is waar de bezorger met de uit te reiken reisdocumenten zich bevindt.

Zorgvuldig omgaan met persoonsgegevens is al sinds de eerste bezorging het speerpunt van Reviva en we volgen hier nauwgezet het wettelijk kader. Na het bezorgen van een reisdocument vernietigt Reviva de gegevens van de bezorging direct nadat de bezorging succesvol is afgerond of als een bezorging definitief niet doorgaat. Het bewijs dat de gegevens daadwerkelijk vernietigd zijn wordt beschikbaar gesteld aan de gemeente.

GENERAL DATA PROTECTION REGULATION (GDPR)

Reviva is sinds 2012 ISO 27001 gecertificeerd. De norm zorgt ervoor dat wij als organisatie voldoende organisatorische- en technische maatregelen nemen afgestemd op de risico’s binnen informatiebeveiliging. Denk aan gegevens zoals persoonsgegevens in IT-systemen, papieren documenten en de (digitale) communicatie met andere systemen of organisaties. Het ISO 27001 certificaat is onmisbaar om aan de AVG eisen te kunnen voldoen. Daarnaast zijn wij sinds 2007 ISO 9001 gecertificeerd.

Met onze online afspraakmodule bepaalt de aanvrager zélf wanneer hij zijn reisdocument wil laten bezorgen. De online afspraakmodule van Reviva geeft de aanvrager de regie om afspraken te maken, te wijzigen of zelfs het afleveradres te wijzigen. Met de online afspraakmodule is binnen een paar seconden een afspraak gemaakt die aansluit op de agenda van de aanvrager. Zo komen leveringen altijd op een gewenst moment!

Onze medewerkers worden zorgvuldig gescreend. Ze zijn niet voor niets het betrouwbare visitekaartje van uw gemeente.

  • Onze medewerkers zijn gescreend door middel van een verklaring omtrent het gedrag.

  • Hebben een integriteitsverklaring getekend.

  • Zijn getraind voor het zorgvuldig vaststellen van de identiteit.

  • Hebben ruime ervaring met het werken met producten.

  • Hebben ervaring met producten waar zeer zorgvuldig mee moet worden omgegaan.

Reviva biedt standaard een uitgebreid pakket aan communicatiemiddelen om de aanvrager op een persoonlijke wijze te informeren over de status van de gemaakte afspraak en welke zaken tijdens de levering worden uitgevoerd. En om het slagingspercentage van de first delivery te optimaliseren wordt de volgende informatie gecommuniceerd met de aanvrager:

  • Bevestiging van het gekozen tijdsvenster per e-mail en SMS. Voorafgaand aan de afspraak ontvangt de aanvrager een e-mail en een SMS met een definitief tijdsvenster van 2 uur waarbinnen de koerier aankomt.

  • Ongeveer 15 minuten voor aankomst zal de koerier de aanvrager bellen om zijn komst aan te kondigen.

Voor de gerealiseerde CO2 reductie zijn de Lean and Green award en de Lean and Green star aan Reviva toegekend. Alle Reviva leveringen worden vanzelfsprekend paperless uitgevoerd. Zo dragen wij bij aan een schone wereld.

REVIVA
DE ULTIEME KLANTREISLEVERANCIER.

VERRAS JE KLANT