BEZORGING VAN TAARTEN
Voor de klanten die geen genoegen meer nemen met een standaard levering zorgt Reviva voor een klantreis waarin de ontvanger de regie heeft. Zo biedt Reviva haar klanten optimale service in de Last Mile delivery van taarten:
99% succes-rate inclusief de tweede leverpoging
Passieve koeling
Temperatuur onder 7°C
Levering op 7 dagen per week in comfortabele aflevertijdvakken, ook in de avond
Producten komen in optimale conditie bij de klant aan
De klantreis als vertrekpunt bij de benadering van jouw klant, deze maken we op maat, bepaal zelf wanneer en wat je wilt communiceren
Tevreden klanten die aangenaam worden verrast
Onze koeriers bellen de klant voor aankomst van levering voor een zo hoog mogelijke conversie
WETEN WAT REVIVA VOOR JOU KAN BETEKENEN?
We nemen graag contact met je op voor een kennismaking of meer informatie!
Het bezorgen van taart vraagt om extra voorzichtigheid en aandacht. We begrijpen natuurlijk dat de taart in optimale conditie (en op tijd) bij de ontvanger aan moet komen zodat het feest echt kan beginnen.
Om dit te realiseren wordt het aantal logistieke bewegingen tot een minimum beperkt en in het gehele proces met extra aandacht voor de taarten gezorgd. Vanaf het moment dat de taart wordt overgedragen aan Reviva tot het moment waarop we deze bij de ontvanger bezorgen.
De temperatuur van de taart moet van aanlevering bij Reviva tot het moment van bezorgen onder de 7°C blijven. Reviva gebruikt hiervoor passieve koeling. De hele reis, van sorteren tot ontvangen, wordt de taart op de juiste temperatuur gehouden zodat de taart in optimale conditie bij je klant aankomt. Onze koerier belt de ontvanger voor de levering en we sturen een SMS met de exacte aankomsttijd, zodat de bordjes en vorkjes al vast klaar kunnen worden gezet. Al deze toegevoegde waarde diensten aan de deur of in het proces maken Reviva de nummer 1 in vers bezorging.